Opadające powieki górne

Opadające powieki górne to dosyć popularny problem wielu osób. W tym stanie granica górnej powieki spada do niższej pozycji niż normalnie. W ciężkich przypadkach opadająca powieka może pokryć całą lub część źrenicy i zakłócać proces widzenia.

Pacjentka Derm-Estetyka z problemem opadających powiek

Leczenie opadających powiek

Trzeba przyznać, że z roku na rok coraz więcej pacjentów poddaje się zabiegom na opadające powieki, a w około 70% przypadków choroba dotyczy tylko jednego oka. Jeśli opadająca powieka zasłania większy obszar widzenia powinna być skorygowana jak najszybciej. Lekarze oceniają ciężkość opadania powiek, wykonując precyzyjne pomiary powieki i otwarcia oczu. Możesz samodzielnie sprawdzić problem, patrząc prosto w lustro. Gdy patrzysz na swoje oko, spora część twojej tęczówki powinna być widoczna nad twoją źrenicą. Ważne jest to, aby pamiętać o tym, że źrenica nie powinna być przykryta. Jeśli zauważysz, że obie górne powieki stają się z wiekiem stopniowo opadające powinieneś jak najszybciej skontaktować się z lekarzem. Lekarz rozpocznie od przejrzenia wszystkich objawów, a nie tylko skarg na powieki. Przegląd ten obejmuje wszelkie objawy podwójnego widzenia, zmęczenie lub osłabienie mięśni, trudności w mówieniu lub połykaniu, ból głowy lub mrowienie w dowolnej części ludzkiego ciała.

Zabieg na nadmiar powiek

Następnie lekarz przeprowadzi badanie fizykalne, badanie neurologiczne i dokładne badanie oka. Wskazane są także testy diagnostyczne. Na przykład, lekarz może potrzebować skanowania tomografii komputerowej lub rezonansu magnetycznego, jeśli pacjent ma objawy problemu neurologicznego Jeśli u pacjenta występuje osłabienie mięśni lub inne objawy choroby mięśniowej, lekarz może zlecić badanie krwi. Jeśli związane z wiekiem opadanie powieki blokuje widzenie lub poważnie wpływa na wygląd, chirurg plastyczny zazwyczaj może rozwiązać problem chirurgicznie podnosząc powiekę. U większości dorosłych pacjentów jest to zabieg ambulatoryjny przeprowadzany w znieczuleniu miejscowym. Znieczulenie miejscowe jest preferowane w stosunku do znieczulenia ogólnego, ponieważ pozwala chirurgowi dostosować pozycję powiek, gdy oczy są otwarte. W większości przypadków perspektywy są dobre. Operacja zwykle może skorygować opadającą powiekę u dzieci oraz u osób dorosłych. Zabieg na opadające powieki górne przeprowadza się poprzez wycięcie małego paska skóry. Lekarz robi to bardzo delikatnie - co z całą pewnością jest ogromną zaletą.

Specjaliska Derm-Estetyka, wykonująca zabik korekty powiek górnych

Czy warto skorzystać z korekty opadających powiek?

Leczenie opadających powiek może przynieść wspaniałe rezultaty. Na pewno każdy pacjent będzie zadowolony z efektów. Opadające powieki górne mogą dokuczać wielu osobom, więc warto umówić się na wizytę do lekarza i porozmawiać o tym problemie. Na stronie: https://derm-estetyka.pl/plastyka-powiek-lifting-powiek-101.html, również można znaleźć wiele informacji na temat leczenia opadajacych powiek.

KOMUNIKAT!

W związku z wprowadzeniem stanu epidemiologicznego spowodowanego pandemią koronawirusa (SARS-CoV-2) wprowadziliśmy kilka zmian w funkcjonowaniu gabinetu.

W trosce o naszych pacjentów postanowiliśmy:

1. Zmodyfikować tryb działania naszej kliniki
  2. Wstrzymać planowane zabiegi oraz konsultacje na okres dwóch tygodni
  3. Utrzymać kontrole lekarskie
  4. Zwiększyć odległość między pacjentami w poczekalni
  5. Wprowadzić możliwość przesłania zdjęcia z prośbą o wstępną kwalifikację do zabiegu oraz wycenę.

Zachęcamy do kontaktu z kliniką zarówno pod numerem tel. (+48) 500 430 484 jak i mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dołożymy wszelkich starań aby żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi.