Kiedy warto wykonać operacje odstających uszu?

efekt korekty uszu w specjalistycznej poradni chirurgii estetycznej w Gdyni

Uszy to ten element naszego ciała, na którym nie skupiamy zbyt dużej uwagi. Przynajmniej do czasu, póki nie zauważymy, że rzucają się one w oczy: są zbyt duże, odstające albo niekształtne. Z czasem takie uszy staja się źródłem jednych z największych kompleksów a ich posiadacz ma nieustanne wrażenie obserwacji i z dnia na dzień zatraca swoją pewność siebie.

Kontynuuj czytanie

Wodniak jądra - czym jest i jak go leczyć?

Wśród chorób męskiego układu rozrodczego możemy wyróżnić między innymi wodniaka jądra. Jest to wypełniona surowiczym płynem torbiel, którą można wyczuć na jądrze, jako miękki, przesuwający się guzek. Choć początkowo nie jest to choroba uciążliwa i utrudniająca normalne funkcjonowanie (nie wywołuje bólu), należy podjąć działania, by uniknąć dalszych powikłań i rozrostu torbieli.

Techniki zabiegowe w labioplastyce

Wiele kobiet zgłasza się do chirurgów plastycznych z powodu niezadowolenia z wyglądu swoich warg sromowych. Zabieg, który pozwala na ich korekcję, zwany jest labioplastyką. Istnieje wiele sposobów wykonywania tego zabiegu - jak się okazuje, nie zawsze te, które są najbardziej popularne, okazują się najlepsze.

Kontynuuj czytanie

Korekta uszu u dziecka - trudna decyzja rodziców

Odstające uszy u dzieci często mogą być przyczyną wielu złośliwości ze strony rówieśników. Rodzice stają przed koniecznością wyboru. Poddać dziecko operacji czy przekonywać je do zaakceptowania swojego wyglądu? Podjęcie decyzji nie jest łatwe, tym bardziej, że chodzi o zdrowie psychiczne dziecka. Warto skonsultować tę kwestię ze specjalistą - psychologiem. Bywa tak, że odstające uszy nie są problemem dzieci, a ich rodziców. Wszystko za sprawą chęci posiadania idealnego potomka i przelewania własnych ambicji na dzieci. W przypadku, kiedy jednak istnieje faktyczny problem związany z cierpieniem dziecka z powodu wyglądu oraz pojawienia się oznak zamykania się w sobie, wątpliwości co do operacji powinny być mniejsze.

Zabieg krótkiego wędzidełka

Wędzidełko napletkowe to fałd skóry umiejscowiony pomiędzy spodnią częścią żołędzi penisa a napletkiem. W przypadku zbyt krótkiego wędzidełka występują trudności podczas zsuwania napletka z żołędzi, co objawia się bólem mogącym powodować dyskomfort podczas odbywania stosunków płciowych. Forsowanie krótkiego wędzidełka może się skończyć jego naderwaniem, czego objawem, ze względu na silne ukrwienie okolic intymnych, silne krwawienie. W leczeniu krótkiego wędzidełka wykorzystywana jest jego plastyka. Zabieg ten często mylony jest z plastyką napletka wykonywaną u pacjentów z problemem stulejki, jednak trzeba zaznaczyć, że są to dwa odrębne zabiegi.

Opadające powieki górne

Opadające powieki górne to dosyć popularny problem wielu osób. W tym stanie granica górnej powieki spada do niższej pozycji niż normalnie. W ciężkich przypadkach opadająca powieka może pokryć całą lub część źrenicy i zakłócać proces widzenia.