Zabieg krótkiego wędzidełka

Wędzidełko napletkowe to fałd skóry umiejscowiony pomiędzy spodnią częścią żołędzi penisa a napletkiem. W przypadku zbyt krótkiego wędzidełka występują trudności podczas zsuwania napletka z żołędzi, co objawia się bólem mogącym powodować dyskomfort podczas odbywania stosunków płciowych. Forsowanie krótkiego wędzidełka może się skończyć jego naderwaniem, czego objawem, ze względu na silne ukrwienie okolic intymnych, silne krwawienie. W leczeniu krótkiego wędzidełka wykorzystywana jest jego plastyka. Zabieg ten często mylony jest z plastyką napletka wykonywaną u pacjentów z problemem stulejki, jednak trzeba zaznaczyć, że są to dwa odrębne zabiegi.

Zabieg wydłużania wędzidełka w Gabinecie Medycyny Estetycznej w Gdyni

Kontynuuj czytanie

Opadające powieki górne

Opadające powieki górne to dosyć popularny problem wielu osób. W tym stanie granica górnej powieki spada do niższej pozycji niż normalnie. W ciężkich przypadkach opadająca powieka może pokryć całą lub część źrenicy i zakłócać proces widzenia.

Pacjentka Derm-Estetyka z problemem opadających powiek

Kontynuuj czytanie